اعلام نتایج نهایی کارگاه "شبیه سازی بازار"




پیرو گزارش قبلی در مورد برگزاری کارگاه یک روزه با موضوع "شبیه سازی بازار"، نتایج نهایی و گروه های برتر به شرح زیر اعلام می گردد:







ضمن تبریک به تیم های برنده، اعضاء هر تیم میتونن دیدگاه گروهشون رو نسبت به برنامه به طور خلاصه بفرستن تا زیر این نوشته اضافه کنیم.

(مسوولیت دیدگاه های ارائه شده توسط تیم ها، به عهده اعضاء آن می باشد و مسوولیتی در تایید یا رد آن متوجه مدیریت این سایت نیست.)



دیدگاه گروه 8

    گروه هشتم علی رغم درایت خاص و نکته سنجی فراوان تنونستن آخر بشن اما در حد توان، ضمن بالا بردن ارزش سهام متریال، وظیفه خطیر روحیه دهی به دیگر گروه ها را با موفقیت به انجام رساندند. اموال ایشان پس از پایان مسابقه مصادره شد.

     یکی از اعضای گروه که نخواست نامش فاش شود، شرکت مستعجل(خیلی جعلی!) پارس خزر را مسبب این رویداد معرفی کرده، افزود: گروه قصد داشت پس از پایان مسابقه، اموال خود را(؟) مابین اغنیای نیازمند(!) تقسیم کند که با دخالت مسوولان برگزاری در ادای این فریضه الهی ناکام ماند و با شایستگی تمام به لیگ دسته دوم سقوط کرد.



دیدگاه گروه 5

نامه سرگشاده گروه 5

اعضا : عفتی چیتگر (که عضتی درج شده)، عباسی، پناهی
     سطح این دوره از مسابقات خیلی عالی بود و با اینکه عده ای با خصومت و لابی کردن ها و باند بازی ها قصد آخر شدن را داشتند با درایت مسئولین برگزاری ، فتنه آنها خاموش گردانیده شد و ما به این اقتخار نایل آمدیم.
     پیشنهاد و یا «به قولی» (دقت شود) تجربه ای که ما می تونیم به بقیه گروه ها توصیه کنیم اینه که در زندگی تون همیشه امیدوار باشین. ممکنه جالب باشه برا بعضی ها که اصلن ما نمی خواستیم شرکت کنیم. و فکر می کردیم باید برنامه ریزی کنیم درصورتیکه همینطوره...
      شعار گروه: در اقتصاد و بازار مریض موفق سالم نیست.

با تشکر
به امید خدا و یزدانی

دیدگاه گروه 10
گروه برگزیده ی سوم . شماره ی 10
     ما متفکرانی بودیم در زمینه ی اقتصاد و علم اریگامی که قبل از مسابقه از ما در خواست شد در سطح سایرین استعداد هایمان را بروز دهیم و نه بیشتر و چنین بود که جلوی ورود ارز و مشتری های خارجی مان (اعم از رشته ی فرش و همه ) را گرفتیم و تلفات دادیم و با وجود تسلط بر راه های موفقیت و توانایی کسب سود خالص بالای هزار، دو هزار سه هزار(جدی!) استعدادهایمان را به قصد ضایع نشدن استعداد 12 گروه دیگر سرکوب کردیم! والا این حق ما نبود که با گروه حسینی و یاران در یک سطح باشیم!  
حسینی و دوستان دوستتان داریم! 50 تومن مال ماس!
ضمنا مراتب اعتراض خود را به 50 تومن که قابل تقسیم بین سه نفر نیست اعلام داشته و تقاضای 51 تومن جایزه را داریم ! و نفری یک برگ تقدیر نامه.
با تشکر

نظرات 22 + ارسال نظر
نصیبه 23 دی 1389 ساعت 03:55

ترم بالایی های مارو
شانس آوردین من شرکت نکردم وگرنه یه تنه همه ی جایزه ها رو می بردم
دغدغه ی تقسیم این مبالغ هنگفتم نداشتم

آها راستی امید؛
اولا که من نشدم و ما شدیم.
ثانیا اون هرمی که میگی من الان نوکشم(گرچه سخته) با اون بازاری که ما ترکوندیم. ولی به چندتا نیرو واسه نگه داشتن چهارگوشه مقطع نیازمندیم.

خیلی حال دادی امید.
با این اوصاف آرزو میکنم همیشه از این "پل های پیروزی های بعدی"(!) نصیبت بشه که همینجوری از نطقت فیض ببریم.
راستی از کجا فهمیدی اونجاش برسه میخندم؟
البته اونایی که ما میساختیم بیشتر به تخم طاووس شبیه بود و چندتا جوجه شده ش، تا خونه ش

اچ پی 22 دی 1389 ساعت 04:55

در پناه خدات خدا بود خوداییش

به امید خدا , یزدانی !

حامت پنایی 22 دی 1389 ساعت 04:54

این نامه آخریه رو خوب اومدی آقای الف ی
می تونیم مدال آخری رو بت اعطا کنیم
مسیح وار و فلش عکاسی و پنهان ز دیده هام خدا بود
10 امتیاز منفی مونم می تونیم بت بدیم

ولی خداییش ما 2 تا آخریا جور هندوستان کشیدیم
با افتخار می گم که سخت ترین اریگامی بازار رو ما زدیم ریختیم تو این بازار مریض
خوداییش

ولی
تازه ما کلی لاکار کردیم و تقلب و دغل و قپی و یار نفوذی و صهیونیست و بسیجی و هیئتی واسه وام آوردیم تو شرکت ولی باز آخر شدیم
این واقعا شیرین بود برامون و بقیه

امید در گروه ۸ 21 دی 1389 ساعت 00:25

آقا چجوریه که تو جدول یزدانی خودتو درست می نویسی اما یزدانی ما رو نه؟؟؟! حالا آخر شدیم :درسته از اسب افتادیم ولی از اصل نه.

آخرین بیانیه ی گروه 8
و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسط
و با آن ها کتاب و ترازو فرستادیم تا قسط را در میان مردم بپا دارند.

1 عده ای با خواندن این آیات یزدانی، در فهم دقیق قسط دچار شبهه شده و اقدام به پرداخت وام های میلیونی (در اقساط زیاد) به بعضی گروه های حمایت شده کردند. ایشان نمی دانند که سرانجامشان جزای الهی است. ما خواستار خلع لباس سریع بانکدار مذکور هستیم (البته منظور فقط استعفاست و به تشویق حضار نیازی نیست!)
2 دیگرانی نیز بودند که با ظاهری متدین و مسیح وار، مشق استکبار و تفرقه کرده، چهره ی خود را در پس نور فلش عکاسی پنهان کرده اند: پنهان ز دیده و همه دیدها ازوست! (والان هم دارند می خندند) آن ها حتی به پند شاعر:" هر که طاووس (origami شماره 4) خواهد جور هندوستان کشد" اعتنایی نکرده و بطرز مشکوکی اقدام به ساخت جعبه کردند؛ جعبه هایی که می بایست خانه ی طاووسان هندوستانی باشد اما مدفن آن ها گردید.
3 و در پایان ضمن اشاره به گروهک های مجهول الهویه ای که سابقه ی صهیونیستیشان بر هیچ کس پوشیده نیست اما خود به دیگران افترای لابی گری می بندند؛ خواستار ارائه ی سند مستند از جانب ایشان هستیم. ما گرچه خود در مقطعی کوتاه در دام دیررسیده های زودرونده (گروه ؟) افتادیم اما سابقه ی هرگونه همکاری با گروه های استکباری را قویا تکذیب می کنیم.

دخترا که جرات نداریم، پسر دیگه ای نبود بهش گیر بدیم؟!
در پناه خدا

بیا بابا کشتین مارو
درستش کردم هم تو هم عفتی رو
برو سوار اسبت شو

امید 20 دی 1389 ساعت 15:30

کامنت قبلی منظورم از گروه ۱۱ گروه پنج بودا. این ۱۱ و ۱۰ همینجوری اعصاب ندارن یه چیزی بمون می گن!

ولی من هنوز تو کف استاد عواطفی ام. همه ی نوساناتی که به بازار می داد برعکس عرضه و تقاضا بود. خیلی باحال بود!

امید 20 دی 1389 ساعت 15:26

جواد شما عکاسی نمی کردی چندم می شدی! خدایش بیا یه شرکت هرمی بزنیم.
گروه ۱۱ در یک رقابت شانه به شانه و در آخرین لحظات تونست مقام آخری رو ازمون بگیره ولی ((به امید خدا و یزدانی)) رو خوب اومدن!
بچه ها ۱+اول بشین. ۱-آخر بشین دوستون داریم!!

گروه ده 20 دی 1389 ساعت 12:14

ممنووون

@ به گروه "بهمون برخورد":
اگه با اون ایده اقتصادی!! از برخورد در میایم، باشه، از نظر من مانعی نداره.

گروه ۱۱ 20 دی 1389 ساعت 00:49

همونطور که مشاهده می کنید این کَل ها قابل انتشار در متن نیست. اگه گروهی نظر قابل انتشاری داره توی یک کامنت جداگانه و یا به شکل ایمیل بفرسته تا زیر متن اضافه کنیم.

با تشکر از بحث و جدل اقتصادی شما

گروه ۱۰ 20 دی 1389 ساعت 00:40

پس هیچی نیا سرکوچه برو سر درست (لیدر)

گروه 11 20 دی 1389 ساعت 00:38

ببخشید بین بحث یک پرانتز باز کنم که گروه ۱۱ نهایت سعی و تلاشش رو نکرد چون ما به عنوان مدعوین اجباری در این بازار حضور حضور به هم رساندیم و این برای ما حکم زنگ تفریح داشت.
اما این بازار موقعیت خوبی بود که بچه ها با شرایط واقعی درگیر بشن. در مورد اون ۵۰ تومان هم باید بگم یک سری فوت و فنی هایی داره بازار گردانی که خوب تازه کارا .....
نکته اخلاقی: سعی کنید در بازار حتی به بهترین دوستتون هم اعتماد نکنین!!!!!!
نکته اخلاقی ۲:سعی کنید در هنگام معامله شرایط مورد نظرتون رو کامل و واضح مطرح کنید قبل از معامله همه جوانب رو در نظر بگیرید تا بعدا متضرر نشید.
در آخر با تشکر از استاد ایمانی که راه مشاوره دادن رو یاد دادند.

گروه ۱۱ 20 دی 1389 ساعت 00:29

واسه یه رهبر بازار (گروه ۱۱) افت داره سرکوچه قرار بذاره!

گروه ۱۰ 20 دی 1389 ساعت 00:20

گروه ۱۱ بیا سرکوچه کارت داریم

گروه ۱۱ 20 دی 1389 ساعت 00:10

خسته نباشید فراوان خدمت همه ی رقبا
گروه ۱۰ عزیز باید عرض کنم در اینکه این مقام حق شما نبوده شکی نیست چرا که شما اصلاْ در حد گروه متفکر و کار درست ۱۱ (.... و یاران) نیستید و این گروه متواضع ۱۱ بود که خواست عرصه رو واسه طفلان نوپایی مثل شما (گروه ۱۰ اینا) خالی کنه و خودش رو پایین بیاره وگرنه لیدر بازار ما بودیم !
انصافا دست همه ی استادا درد نکنه مخصوصاْ استاد ایمانی

گروه 5 19 دی 1389 ساعت 23:43

می خندد
خسته نباشید همگی
خوب و باحال بود

گروه سه 19 دی 1389 ساعت 23:33

بودیم! دیگه بهمون برخورد میریم در زمینه های دیگه ی رشته مون تفکر داشته باشیم! مگه اینکه اون یه تومن رو باهامون کنار بیان ! یا اینکه گروه یک 69 تومن بگیره یه تومنش برسه به ما (اینم ایده ی اقتصادی)

@ به سرگشاد 5:

به دلیل عدم استفاده از علائمی چون نقطه، ویرگول و...، شعار شما نامفهوم اعلام می گردد

@ به برگزیده سوم:
همین که در ابتدای متن گفتی "بودیم" کافیه

گروه ده 19 دی 1389 ساعت 22:53

گروه برگزیده ی سوم . شماره ی 10
ما متفکرانی بودیم در زمینه ی اقتصاد و علم اریگامی که قبل از مسابقه از ما در خواست شد در سطح سایرین استعداد هایمان را بروز دهیم و نه بیشتر و چنین بود که جلوی ورود ارز و مشتری های خارجی مان (اعم از رشته ی فرش و همه ) را گرفتیم و تلفات دادیم و با وجود تسلط بر راههای موفقیت و توانایی کسب سود خالص بالای هزار، دو هزار سه هزار ( جدی !) استعدادهایمان را به قصد ضایع نشدن استعداد 12 گروه دیگر سرکوب کردیم! والا این حق ما نبود که با گروه حسینی و یاران در یک سطح باشیم!
حسینی و دوستان دوستتان داریم! 50 تومن مال ماس!
ضمنا مراتب اعتراض خود را به 50 تومن که قابل تقسیم بین سه نفر نیست اعلام داشته و تقاضای 51 تومن جایزه را داریم ! و نفری یک برگ تقدیر نامه.
با تشکر

گروه 5 19 دی 1389 ساعت 22:36

نامه سرگشاده گروه 5
اعضا : عفتی چیتگر (که عضتی درج شده)
عباسی
پناهی

سطح این دوره از مسابقات خیلی عالی بود و با اینکه عده ای با خصومت و لابی کردن ها و باند بازی ها قصد آخر شدن را داشتند با درایت مسئولین برگزاری ، فتنه آنها خاموش گردانیده شد و ما به این اقتخار نایل آمدیم
پیشنهاد و یا «به قولی» (دقت شود) تجربه ای که ما می تونیم به بقیه گروه ها توصیه کنیم اینه که در زندگی تون همیشه امیدوار باشین
ممکنه جالب باشه برا بعضی ها که
اصلن ما نمی خواستیم شرکت کنیم

و فکر می کردیم باید برنامه ریزی کنیم درصورتیکه همینطوره...

شعار گروه :
در اقتصاد و بازار مریض موفق سالم نیست


با تشکر
به امید خدا و یزدانی

بنده خدا آقای ایمانی نوشته بود عفتی، عذر میخوام اشتباه از من بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد